Mitybos rėžimas

Mitybos rėžimas

Mitybos rėžimą reguliuoja alkis, kuris išnyksta po 10-15 minučių nuo valgymo pradžios. Reiktų stengtis valgyti kasdien tuo pačiu metu, nes atėjus laikui valgyti ima gausiau skirtis virškinamųjų sulčių, atsiranda noras valgyti, o pavalgius maistas geriau virškinamas. Sveikam žmogui patariama valgyti 3-4 kartus per dieną. Valgant 4 kartus per dieną siūloma atskirų valgymų energinės vertės dalis:

  • Pusryčiai- 25% energinės vertės; pietūs- 35%; pavakariai- 15%; vakarienė- 25%.
  • Valgant 3 kartus: pusryčiai- 30% energinės vertės; pietūs- 40-45%;  vakarienė- 25-30%.
  • Kenksminga sveikatai valgyti nereguliariai. Taip valgantys žmonės dažniau serga skrandžio ligomis, virškinimo sutrikimais.

 

Laikrodis

Apklausa

Kaip stiprinate imunitetą siaučiant gripui?
 
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis
Reklaminis skydelis

Paieška